6.5 C
London
26/02/2024
salaminatv.gr
Image default
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ακόμη 8 ξενοδοχεία εξαγόρασε στην Ελλάδα η Goldman Sachs

Κοινοποίηση

Η απόκτηση του ξενοδοχειακού βραχίονα της κινεζικής Fosun από την αμερικανική εταιρεία, προσθέτει στο χαρτοφυλάκιο της ακόμη 8 μονάδες σε κύριους ελληνικούς προορισμούς.

Με μια και μόνο αγορά η Goldman Sachs Asset Management κατάφερε να αποκτήσει επιπλέον 8 ξενοδοχεία στη χώρα μας, τα οποία θα προστεθούν στα τρία που εξαγόρασε πέρυσι στη Χαλκιδική.

Η κινεζική Fosun, πούλησε τον ξενοδοχειακό της βραχίονα Fosun Tourism Group (FTG), στην αντίστοιχη εταιρεία επενδυτικών κεφαλαίων της Goldman Sachs, έναντι ποσού που δεν ανακοινώθηκε. Η FTC Hotels, είναι εταιρεία lifestyle ξενοδοχείων, στη οποία ανήκουν τα ξενοδοχειακά brands Casa Cook και Cook’s Club, τα οποία ξεκίνησαν ουσιαστικά να αναπτύσσονται από τη χώρα μας, από τον πάλαι πότε κραταιό Γερμανό tour operator Thomas Cook, ο οποίος πτώχευσε το Φθινόπωρο του 2019. Η Fosun, που ήταν μεγαλομέτοχος του t.o., απέκτησε τα ξενοδοχεία μετά την πτώχευση.

Στο σύνολο τους σε Μεσόγειο και Ερυθρά Θάλασσα, λειτουργούν 16 franchise ακίνητα κάτω από τα ξενοδοχειακά brands Casa Cook και Cook’s Club.

Πέρυσι το Μάρτιο η Fosun είχε παρουσιάσει το φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο της στην Ελλάδα αλλά και τον κόσμο, που περιλάμβανε την ανάπτυξη 30 νέων ξενοδοχείων σε διάφορες χώρες, κάτω από τα δύο brands της. Στα πλάνα της ήταν η ανάπτυξη ακόμη οκτώ ξενοδοχείων στη χώρα μας και στο στόχαστρο της ήταν ελληνικοί προορισμοί όπως η Αθήνα, η Αθηναϊκή Ριβιέρα, η Ζάκυνθος, η Θάσος, η Χαλκιδική, λουτροπόλεις της ενδοχώρας, καθώς και άλλα νησιά, όχι απαραίτητα σε κύριους προορισμούς, αλλά και σε πιο άγνωστους.

Πού βρίσκονται τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πλέον στο χαρτοφυλάκιο της Goldman Sachs περνούν τα τρία ξενοδοχεία που ανήκουν στο brand Casa Cook σε Μύκονο, Σάμο και Ρόδο, τα Casa Cook Rhodes, Casa Cook Samos, Casa Cook Mykonos, καθώς και οι 5 μονάδες που λειτουργούν κάτω από το σήμα Cook’s Club, στην Κρήτη το Cook’s Club Hersonissos, στην Κω το Cook’s Club Tigaki Kos, στη Ρόδο τα Cook’s Club Rhodes City Beach και Cook’s Club Ialysos Rhodes και στην Κέρκυρα το Cook’s Club Corfu.

Σύμφωνα με ανακοίνωση των δύο εταιρειών, η επένδυση από την Goldman Sachs θα επιταχύνει την επέκταση των brands σε ευρωπαϊκούς προορισμούς, παραμένοντας πιστά στην αρχική φιλοσοφία πάνω στην οποία δημιουργήθηκαν, δηλαδή τη δημιουργία μοναδικών χώρων που ενώνονται με τον χαρακτηριστικό πολυτελή-μινιμαλιστικό σχεδιασμό και το χαλαρό πνεύμα.

Η αρχή έγινε από τη Χαλκιδική

Τα ξενοδοχεία της Fosun θα προστεθούν τώρα στα τρία της Goldman Sachs, που εξαγόρασε πέρυσι στη Χαλκιδική. Το mega fund της Goldman Sachs Asset Management απέκτησε τρία από τα ξενοδοχεία του Ghotel Group, της ξενοδοχειακής οικογένειας Γρηγοριάδη. Οι πληροφορίες λένε ότι το τίμημα έφτασε τα 70 εκατ. ευρώ.

Η συμφωνία αφορούσε τις μονάδες που βρίσκονται κοντά στην πόλη της Καλλιθέας Κασσάνδρας Χαλκιδικής σε οικόπεδο περίπου 142 στρεμμάτων: το Pallini Beach 4 αστέρων με 485 δωμάτια και bungalows, το 4 αστέρων Athos Palace Hotel με 413 δωμάτια και το Theophano Imperial Palace 5 αστέρων με 151 δωμάτια. Ο συνολικός αριθμός των δωματίων των τριών ξενοδοχείων είναι 1.049 και η Sachs Asset σκοπεύει να τα ανακαινίσει και να τα λανσάρει εκ νέου στην αγορά.

Στόχος η Μεσόγειος

Μιλώντας για την εξαγορά, ο Alessandro Dassi, διευθύνων σύμβουλος των εμπορικών brands, δήλωσε: «Πρόκειται για μια συναρπαστική στιγμή και για τα δύο brands και είναι μια κίνηση που θα τους επιτρέψει να συνεχίσουν να βελτιώνουν την εμπειρία διακοπών των επισκεπτών μας. Η επένδυση της Goldman Sachs αποτελεί απόδειξη της δύναμης των brands και της μοναδικής πρότασης μας στο αναπτυσσόμενο τμήμα της αγοράς των lifestyle θέρετρων. Μαζί θα ξεκλειδώσουμε περαιτέρω την επιχειρηματική αξία και θα πάμε τα brands στο επόμενο επίπεδο».

Από την πλευρά του ο Nabil Aquedim, διευθύνων σύμβουλος της Goldman Sachs Asset Management, πρόσθεσε: «Αυτή η επένδυση ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική μας για τη δημιουργία ενός χαρτοφυλακίου διαφοροποιημένων ξενοδοχείων και θέρετρων σε όλη τη Μεσόγειο. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τον Alessandro και την ομάδα του για να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε τα brands που δημιούργησαν σε όλη την Ευρώπη».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Πόσοι τουρίστες -μπορεί- να έρθουν τον Ιούνιο στην Ελλάδα

Νέα εποχή για το ΣΕΤΕ – Εκτιμήσεις για καλύτερη σεζόν από το ’19 η φετινή

Ένθετο Τουρισμός: Επανατοποθέτηση της Σαλαμίνας στον τουριστικό χάρτη